Friday, November 22, 2013

Lagi Cara Tukarkan Bibir kusam/gelap ke Pink Semulajadi (Pati ibu putih Jannalawwa)

IBU PUTIH 4

 

Hi there!Sorry lah lama menghilangkan diri (ada ka org cari aku? Eye rolling smile) . Bukan apa buzy oi maklumlah bekerja sendiri. Ni dipendekkan cerita aku dah jumpa produk baik untuk bibir. Sejak dua menjak ni obses dengan bibir. Habis Babylips lipbalm Maybelline tu aku borong.

Tapi aku jumpa lagi best dari babbylips ni. Ni dia PRODUK JANNALAWWA Pati ibu putih. Ha sekarang ni musim sana sini heboh ibu putih.. ibu putih… Setakat ni Jenama Jannalawwa ini yang sangat menyakinkan aku. SEBAB:

* Satu2nya ibuputih yangdiluluskan oleh KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA setakat ini

*di buat dikilang bertaraf GMP

*HALAL

*10x kuasa pencerahan dari pati ibu putih yang ada

*BOLEH DIGUNAKAN SELURUH BADAN TERMASUK YOUR LIPS!!

Aku dah guna pati ni dekat 2 minggu..  paling obvious dekat bibir 3 hari dah nampak. Sekarang muka macam lambat sikit.. tangan ngan kaki dah cerah. MUNGKIN MEMANG DEGIL KOT LULIT MUKA NI DAH LA BURN PERGI PULAU HARI TU..

Cuba tengok dekat bawah ni. Dah pinky2 kan.. KALO TIDAK HITAM KUSAM sj walaupun scrub selalu. wieyyyyy….

 

IBUPUTIH90

Oklah aku mau berusaha dulu untuk jadikan bibir merah merah delima…

AMARAN dapatkan dari AGEN/STOKIS YANG SAH SAHAJA beware of fake!!

Ni boleh ctc terus 0172381878 (whatsapp/line/wechat)

atau ke dmataqshop.blogspot.com

boleh baca dan tengok sendiri artis/dan pengguna lain yang sudah guna pati ini.

No comments:

Post a Comment

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...