Sunday, June 2, 2013

Begini rasanya Mandi Bunga & Head Spa : Lembah Impian Spa & Beauty Sandakan

C360_2013-05-30-12-23-34-189
Assalamualaikum/Selamat Sejahtera
Pada Khamis Lepas, akhirnya impian aku terlaksana untuk merasai pengalaman bermain main dengan bunga dalam tab mandi.Embarrassed smile ceh!  kesiankan orang lain sudah lama pun rasa . Berkali kali sudah pun. Sebenarnya its all about  the budjet  kalo tidak sudah lama aku pergi. lalalalaFlirt male eh eh... ni kira investment hehe.

Siapa yang ingin tahu lebih lanjut kebaikan mandi bunga ni boleh baca post aku sebelum ni di entry ini: Part 1:Mandi ,Karok & Zumba.
Untuk kali ini, aku dan dua orang kawan aku cuba di LEMBAH IMPIAN SPA & BEAUTY, Bandar Maju Sandakan. Special Promotion exclusively for member berlangsung dari 1st May sehingga 31 July 2013. Dengan hanya RM18/year anda sudah boleh jadi member dan dapat free trial facial 30 minit. Siapa yang kerja Government tu lagi best ada special rate! cepat cepatla join karang habis promosi baru menyesal ehe.
Posing posing tu wajib. Sebelah kiri tu bakal pengantin ya. Tapi yang paling excited adalah…. tengok the next next  pic.
spa3

Ni bakal pengantin tengah interview  staff sambil usya usya treatment yang ada hehe
C360_2013-05-30-10-02-21-890

jejeng… ni dia the most excited person. Kau tengok tu bertapa relax dan damainya muka
diabuat head spa Laughing out loud

C360_2013-05-30-12-01-50-960

antara  promosi sehingga 31st July 2013 ialah
  • Lembah Impian Facial Massage (45 min- RM65 ONLY)
  • Lembah Imian Ultrasonic Facial Treatment  + 1 ampoule + FRee eyebrow shaping worth RM35-Most top demand treatment all at RM118 ONLY
  • Lembah Impian Hair spa  1hr at RM45 ONLY + free shoulder  message worth RM 28
 WEDDING PACKAGE
For BRIDE
Sauna Herbs +Coffee Cinta body scrubs +Aromatheraphy Floral bath + ultrasonic treatment facial 3hr 30 min RM 330 FREE BODY MASK WORTH RM 88

untuk groom pun  ada promosi. Untuk senarai lain lain promosi boleh terus call atau datang ke spa tersebut baru  puas hati hehe.

Sementara aku tunggu giliran aku aku sempat snap lagi gambar ni macam macam ada..

C360_2013-05-30-10-02-45-428

Sekarang tibala masa untuk explore dan nikmati Mandi bunga.

Mula mula masuk tengok , romantic jak bilik ni. Aku di temani staff bernama Rozie. Comel jak muka dia. Gebu gitu. Kalau ada apa-apa ko bagi tau saja dia. Air-corn telampau sejuk ka,air sejuk ka,Kau hauska atau minta tolong snap gambar  ketika ko bermain dengan bunga ka <-----okeh ini sudah melampau  aku tambah  tambah jak tu Winking smile. Kiranya dia ni ready to serve ketika ko nikmati treatment  di siniC360_2013-05-30-10-41-28-458

untuk memudahkan anda salin baju dia sediakan jubah jugak. Apa lagi posing lagi
C360_2013-05-30-10-40-50-541

Jejeng tab mandi. Nampak tab mandi terus mau terjun!
C360_2013-05-30-10-33-31-404

lampu sana sini rasa romantik gitu

C360_2013-05-30-10-31-32-182


spa4
Korang nampak bunga tu? bangus!  korang nampak gayung tu? Apsal pulak ada gayung tu? berendam sudah… Ha, Sebenarnya sebelum korang beguling guling dalam tab di penuhi bunga tu. Mula mula staff tadi akan letakkan berapa titis minyak aromatherapy. Macam aura seri tu ke dalam tab mandi. pastu dia titiskan ke atas tapak tangan kau. Pastu baca selawat (mengikut kepercayaan masing masing) sapukan keseluruh muka. Best jak letak kat muka wangi. Pastu rasa sejuk sejuk. Then dia tolong siramkan ko dari kepala sehingga semua badanlah. Then dia tolong gosokkan/urut kan bunga di seluruh tangan kaki dan badan (bahagian atas saja tau bukan semua /belakang badan).

Lepas dia tinggalkan aku apa lagi terus aku menyelam dalam tab eheheheLaughing out loud. Depan depan malu malu konon, gosok gosok kak tangan lah konon. Bila sudah di tinggal booom hehehe..sudah syok sendiri feel feel relax ngan suasana dan wangi wangian dalam tu.


oh  eh tulang kaki sapa tu? Flirt male

C360_2013-05-30-10-24-51-083


C360_2013-05-30-10-33-18-764

This is worth RM86

Lepas bemain dengan bunga bungaan aku ambik head spa pulak yang ni berharga rm45 + free shoulder massage worth RM28. Yang ni memang aku rekomen sangat sebab memang tersangatla best!!. Sesuai untuk treat migraines and kulit kepala.

Mula mula dia shampoo kepala memang terasa best! sejuk macam ada mint mint dekat atas kepala sambil di urut. Pastu rambut di basuh, letak cream treatment kot rasa sejuk sejuk jugak.Yang paling best bila dia urut bahu dan belakang . Walaupun orang yang urut aku kecil comel tapi tangan dia fuh! kuat nya mengurut. Best! time tu, aku tahan tahan jak dari mengeluarkan sebarang bunyi aneh ahhahaha. Gila sedap ,macam segala ketegang di kepala dan bahu aku hilang. Bestla memang best. okeh! berapa kali best sudah aku cakap ni. Pokoknya  waJib try bila pergi sini.

spa2
Korang tengok rambut aku sebelum buat treatment, gila lentik sana sini tiada shape langsung. Selepas treatment, dia blow blow sikit. HA! baru nampak rambut.  Nampakla bercahaya sikit rambut tu. Rasa lepas tu tidak mau kacau atau cuci terus rambut tu .

Overall harga dan layanan dekat Lembah Impian Spa & Beauty ni semua best!Red heartstaff peramah dan suasana cukup selesa.

Cuma personally bunga tu aku rasa macam tidak cukup jak hari tu.  Atau aku yang terlampau imagine lebih lebih ni. Sebab tengok dekat tv dan majalah majalah bunga dia mak ai! boleh lemas kau dibuatnya. Mungkin masa ni ,sebab aku dan kawan aku sorang tu mandi bunga jugak. Bunga segar susah mau cari lah oi hehe, jangan dia letak bunga tahi ayam sudah.Winking smile

Sebelum buat apa apa treatment dinasihatkan, anda book dulu ya. Karang fully booked nanges nanti.

Siapa yang mau dapatkan treatment  atau usya usya dulu boleh la terus ke  alamat di bawah: (jangan lupa pulak  mention ROSZYANAH/Deemataque as referrer ya Winking smile)

Alamat:
LEMBAH IMPIAN SPA & BEAUTY SDN BHD
LOT 1 GROUND FLOOR BLOK B
BANDAR LETAT JAYA MILE 4 JALAN LINTAS UTARA
90000 SANDAKAN.
089-237275


inquiry/questions/invitation/suggestions /sponsor send to :
zyanaalpah@gmail.com

Terima kasih kerana membaca entry iniWinking smileRed heart


Entry ini di karang sambil tengok GAG CONCERT di  KBSWORLD.

2 comments:

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...