Tuesday, May 21, 2013

This is How I beat My Monday BLUEs


Askm/Selamat Sejahtera..

Comel kan kak TON...eh eh eh tersasul pulak kan. Comel kan My Minho dekat atas tu hihi. Korang selalu tak mengidam eh! menghidap penyakit Monday blues ni?

Sudah sedap sedap aku guling guling di rumah tetiba eh! besok hari Isnin da..So salah satu cara aku beat monday blues is to wear mask! kali ni aku pakai plak color blue ni. Nama dia  TIMELESS TRUTH Deep Sea Extract Moisturizing Mask.

Selain color dia yang warna warni pink ada kuning ada hijau ada. TT Mask ni best sebab different color has their own function yang blue ni untuk deep moisturizing. Bila esoknya Isnin syok jak letak bedak/make up ke muka sebab nampak moist dan tidak berdebu. Bedak pun tahan lebih lama tidak perlu balik balik touch up, ko taulahkan aku ni m-a-l-a-s. Bila duduk depan computer tak hengat dunia kadang kadang kencing pun lupa..

Lepas ni kena top up stok sendiri lah. Kena pakai 2-3x seminggu. I like this mask effect more then the Cooling Mask that ive try before!.


BENEFITS

Moisturizing, Reduces and Avoids Dark and Uneven Complexion, Prevent Acne
more info about this mask boleh ke SINI



Untuk hilang kan Monday blues aku jugak  bermain  ambik ambik gambar sambil pakai mask ni.

 Be creative, or learn something new to get your brain active and start thinking of new things instead of dwelling on the old.

So ini lah hasil permainan snap snap gambar..


Don't forget to follow me on Instagram for more fun picture..


Follow @zyanapertalpah

Thank u for reading this post !Red heart

1 comment:

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...