Friday, April 19, 2013

Beauty Box Swap Project for Blogger



C360_2013-04-01-18-32-26

Assalammualaikum/Selamat Sejahtera
Bulan lepas saya buat Beauty Box Swap Project bersama +alia farhan Said  . Box ni kalo tidak silap sampai ke rumah saya awal bulan ni. Tapi baru hari ni berkesempatan untuk update dalam blog. Tapi sebelum tu saya mau ucapkan tahniah pada +alia farhan Said  sebab selamat melahirkan princess yang kiut miut baru baru ni.Party smile. Boleh tengok baby kiut dia di sini Vanilla Freak

Berbalik pada cerita BB swap Project tadi,  project ni di buat atas suka sama suka dan boleh mengeratkan silatulrahim antara blogger. cewah!Laughing out loud. Tapi saya rasa seronok buat BB Swap Project ni sebab boleh bertukar tukar barangan yang best best ataupun barangan yang kita tidak tahu pun kewujuda nya.  So antara produk yang saya jakun tengok adalah Sportlight Lotion dari AVON ni. Sebab apa saya jakun? sebab saya baru dapat guna/pakai lotion yang ada glitter glitte,r bau dia pun sangat wangi!!Rolling on the floor laughing wieyyyyy sangat best. Tq Alia!

C360_2013-04-01-18-35-15


selain itu mask ni pun macam best, packaging pun lawa. Tapi belum  berkesempatan untuk gunakan lagi.

C360_2013-04-01-18-33-18


Tidak ketinggalan juga si cekeding Yunho ni. sebok jugak mau tengok dalam box tu.
C360_2013-04-01-18-34-54

Yang pastinya coklat tu aku dah perhabiskan time tu jugak hihi, lapar wei baru balik dari kerja.Winking smile Sedap coklat tu. Apa apa pun terima kasih sekali lagi kepada alia kerana sudi buat BB Swap Project ni.

sesiapa mau  invite saya untuk menyertai sebarang project yang best2 boleh la email  ke

No comments:

Post a Comment

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...