Saturday, March 23, 2013

DeeMataQue Blog menang segmen SS mencari bloglist & Giveaway!


Assalammualaikum/selamat sejahtera

Hari tu, blog SS buat segmen cari bloglist, punyala aku gembira sebab aku salah satu dari 10 pemenang yang   diletakkan dalam blog SS. Ni 1st time lah kan aku menang apa2 pun dalam dunia  blogging hepila sangat!! hehe .
Jom tengok senarai blogger lain di sini:

 http://official-shahirasulaiman.blogspot.com/2013/03/pemenang-segmen-ss-mencari-bloglist.html

Sekarang ni pulak tengah berlangsung giveaway kat blog SS dan encik B

Saya salah satu sponsor untuk GIVEAWAY INI jangan lepaskan peluang ini !

JOM JOIN DI ------>SINI




Thank you for reading this post Red heart

3 comments:

  1. Awak pun menang masuk bloglist saya. Tapi belum buat entry lagi.. Huhuhu :3

    ReplyDelete
  2. wah tahniah dear :)
    btw follow sini ^_____^

    ReplyDelete

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...