Sunday, February 3, 2013

Contact Lens: Dolly eye Celeb Nudy GreenReview

 

C360_2012-06-24-10-45-37

 

Asmkm Hi semua! Di sini saya menggunakan contact lens/kanta lekap dari Dolly eye : Celeb Nudy Green.  Tiba tiba rasa ingin cuba Nudy series pulak. Hijau pulak tu. Selalu guna warna coklat sj.

Untuk kanta lekap yang bersaiz 14.5 mm,  Celeb Nudy series ni mempunyai enlarging effect yang agak ketara kemungkinan di sebabkan outer rim yang tebal. Warna hijau tidak begitu ketara untuk mata asal yang gelap (coklat gelap) seperti saya. Saya percaya kesan/warna berbeza mengikut anak mata asal.

 

C360_2012-06-24-10-50-17

Seperti yang anda lihat kanta lekap ini memberikan DOLLY  effect. Tanpa make up ia nampak creepy sedikit. Ia nampak hebat jika memakai bulu mata palsu dan sedikit makeup dan ini berita malang untuk saya yang agak malas untuk memakai bulu buluan mata palsu dan seperti anda lihat walau pun menggunakan maskara ,bulu mata agak bertaburan dan hanya sedikit eye liner saya coletkan ke mata Smile with tongue out

 

So anda perlu effort yang lebih untuk kelihatan seperti ini :

 

168422_182672038431852_5077801_n

water content: 38%

Keseluruhannya:

Red lipsKanta lekap  dan hanya  sesuai untuk sesiapa yang inginkan dolly~effect .StarStarStarStar

Bagi saya ,saya lebih suka kepada natural look seperti Super Kira Kira Brown atau Pop C Dark Brown.

Red lipsKeselesaan  StarStarStar ~( Saya telah mencuba pakai dari 8.00am hingga 5.30pm dalam air-con.)

Red lipsWarna ~StarStar (tidak seperti yang sy inginkan Crying face)

 

*Segala review dari blog ini adalah bedasarkan pengalaman dan minat saya menggunakan produk itu sendiri . Kesan/effect mungkin berbeza mengikut rupa bentuk fizikal etc masing masing.

Jika anda penggemar  kanta lekap , anda boleh dapatkan harga yang menarik di sini:  http://www.facebook.com/DMataQGeoDollynice cover2

No comments:

Post a Comment

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...