Wednesday, September 21, 2011

Mana Osman?

010920112719

Raya hari tu aku ke rumah seorang kawan, dalam menyibuk2 di dapur rumahnya aku terdengar bunyi kucing mengiau2… Who me? aku pun apa lagi terus tanya la kawan aku tu

” Kucing mu kah Zu?”

“iya mama’ ku punya c Osman namanya”

terketawa aku dengar namanya. Bila aku p tengok ada 2 ekor kucing pula ni. Jadi aku tanya lagi kawan ku tu

“Zu mana satu c Osman ni?”

“aik bukan dia tue… dua2 bukan entah mana sudah dia..”

“Jadi ini kucing sapa?”

“endak tau jiran2  punya kali haha c Osman pun pandai tu mengayau jalan2”

“ooO enda pa lah kimsalam jak ma dia haha”

walaupun hasrat mau jumpa & ambik gambar c Osman endak kesampaian, gambar jiran2nya jadik la. Enda rugi jugak ambik pic “dorang” ni pandai posing tu…cuba tengok ni

010920112721

010920112718

010920112720

No comments:

Post a Comment

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...