Tuesday, August 23, 2011

termimpi pulak

Kehadapan dinding blog ku sekali lagi..
Semalam aku termimpi si guncing naik atas katil pergi tidur dekat aku... entah mimpi campur ngigau kali tu, bila aku mau usap dia tiba dia tiada di situ aku kelip2 mata ku beberapa kali baru aku sedar aku mimpi jak rupanya. 

Jam menunjukkan pukul 3.35 am masa untuk sahur rupanya...
Time2 gini selalunya c Guncing sudah dulu turun ke dapur mengiyau2 mengejar bapak n mama ku, dia pun mau ikut sahur jugak. Dengar suaranya baru aku menyusul turun....

kAli ni betul2 rindu sebab dia *pergi depan mata aku :( masih tebayang2 uwaa....

3 comments:

  1. duii ba, punya manja..msti dia mengiau2 jg tu kan..;D

    ReplyDelete
  2. saba la ross... kucing kat umah aku kene bunuh dengan kejap oleh anjing2 liar.... kesiann...nasib bukan depan mate aku...


    Selamat Hari Raya Rosss....

    ReplyDelete
  3. bella tu lah.. hehe kucing punya pasal hehe

    ReplyDelete

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...