Sunday, August 14, 2011

terapi diri

sabtu ahadku yang perlukan terapi……ni lah hasilnya
140820112599
 nAMpak mata tue? tu adalah projek yg sedang berjalan, buat bantal design deemataque blog . mau tgk hasilnya?tunggu next post ya tu baru mata tue :0
140820112603
Okeh yang ini plak keychain tempahan rakan anak buah aku, besar tapak tangan design dia mau luv2 kaler pink n purple, so oleh  kerana aku agak rajin hari ini, aku tambah decoration di tepi2, tapi belum siap gak, final touch (msukkan fiber) aku serahkan kpd kak aku MIZA.
140820112622yang ni percubaan membuat keychain design comel2 (kalo x jadi comel jadik comotlah tu) dari kain2 perca, final result akan di postkan.
kalo berminat tengok hasil tangan aku & kakak aku sila lah ke:
sudi sudikanla :)

2 comments:

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...