Friday, August 19, 2011

alahai bisul

190820112637

menyorok bawah meja mencari keselesaan

Beberapa hari ni c gunceng macam sakit saja, sekejap macam kaki yang depan, sekejap2 belakang plak yang sakit.

kemuncaknya semalam apabila ia tidak berhenti2 mengiau2 kesakitan, baring pun tidak selesa duduk pun x selesa,. selepas beberapa kali mundar mandir atas tilam aku, tiba2 plak ada keluar cecair merah, coklat, dgn bnyknya aku ingat terkencing ka tahi ka hapa rupanya darah. Panic jugak aku tgk..kesian dia, aku x dpt tido tgk dia, sampai dia lena baru aku tido.Crying face 

so  harini aku minta tolong bapak aku p bawa dia gi klinik haiwan aku paksa2 merayu2 jugak sampai bapak aku mau aku sms2 lagi bapak time kerja. hihi.

Bapak : C minching mu tu, (kebiasaan sudah dia panggil mincing kucing ku

             yang hilang dahulu) kanak bisul rupanya,dia.

Aku    : ha? ahhahahahahLaughing out loud bisul?hahahha

Bapak : ini kerja mu laini Pertt endak pernah aku sama mamamu tu bawa

            haiwan p klinik ni. Bukan alang2 macam manusia (sambil ketawa2Laughing out loud)  

Aku : Enda bah kesian bah aku tgk mcm sakit betul bah dia ,hehehe nanti ku

         ku bayar balik pak ubatnya  ya hehehe.

 

Bilang bapak ku kesukaan itu cina2 sama visaya2 (membwa peliharaaan masing2)meninguk c gunceng, di tanya di mana kunuk di ambil di beli ?

Sambil ketawa bapak ku bilang “ xda dari mana2 tejumpa di jalanan… Nyah-Nyah

190820112639

ubat ubatan c Gunceng

p/s aku selalu berbual2 ngan kucing2 bukan gila kan? doktor haiwan speaking with their patient what? endak kan dorang gila huhu

No comments:

Post a Comment

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...