Friday, June 3, 2011

Rasa mau tampar pipi sendiri

heeeeeeeee…. dikala aku membebel2 sendiri depan Komputer tpt kerja aku, kerana ketidakpuashatian,kekecilan hati bekerja dengan manusia, memuji2 sang teknologi yang boleh ditendang2,dihempas2 tanpa ada balasan c pitung,…(budak2 practical dgr senyum2 jak.. layan.), tiba2 masuk email….

WAAAAAAAAAAAAA REZEKI besar masok!~.Ish2… x patot la aku membebel2 bukan2… tadi. Entah apa lah yang dengar aku membebel tu fikir.. dekat seblah belakang aku tu supervisior plak tu.. yang aku bebelkan senior2 plak tu huahuaa…. AGAK MENYESAL SEDIKIT membebel2 depan budak2 praktikal tadi. ISH!~

tp betol la kerja sendiri,x ingat buat kerja org len plak sibuk dijaga.., kalo x efek aku x paa jugak, ni semuaaaaa aku, nanti nama naik popular plak seluruh T* Malaysiakan.. org yg bermasalah hantar report. x MAU aku!!~ sudah la baru brp bln kerja ni,..

Besyukur la PERT!!! besyukur,… ko stress oleh sesetengah manusia tu, ada gak pulangannya. ABAIKAN jakla….selagi boleh :p

No comments:

Post a Comment

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...