Tuesday, May 31, 2011

Aku bagi chance sampai esok

Ni adalah pasal gaji! aku ni memang sensitif gila sama gaji ni, maklumla urg KAYA hutang kan, terutamanya c PTPTN tu yg sangat berbunga2 sudah. Ni ada kah patut gaji lum masuk sudah 31 hb da ni. ADEDEDE, Awal pagi da aku cek EN RHB x masok2 jugak. Xdalah maknanya cuti 2 hari,x boleh shopping pown, x boleh buat urusan bank pun…
Aku rasa ada kena mngena ngan email X MASOK AKAL ni.
AKU RECEIVE NI HARI JUMAAT, PTG BARU DPT BACA.
TP AKU BAGI CHANCE SAMPAI BESOK AKU AKAN  KOl  TERUS TANYA DENGAN DIALOG BEGINI,…"NAPA GAJI SAYA BELOM MASOK EK?"... HAHA BGNK TULL DORANG NI..EE
*************************************************************************
Salam,
Berikut adalah nama-nama yang belum menghantar gambar kepada pihak HQ
Mohon hantar gambar berukuran passport selewat-lewatnya 28/5/2011 (sabtu).
Kepada yang gagal menghantar gambar tepat pada waktunya, gaji mereka akan dibekukan (gaji May)
Mohon kerjasama dari semua
TQ
************************************************************************
APA KENA MENGENA PIC NGAN GAJI XDA DLM CONTRACT PON!~ n napa x bg tau awal kankan… ngok ngek tol. KPD 2 sykt yg bekenan!  T & AM, kalo sdh x duit mau byr kami, sila bagi tau awal2 sy boleh prepare n cauuuuuuuuuu dr tpt anda!~~
ok sudah! walaupun dorang x baca pun blog ni, tp akan sampai jugak la email typan jari ku yg x puas hati kpd mereka tunggu esok!~ ya….jaga korang. duit aku tuweii HAHAHHA

Tuesday, May 17, 2011

Mincing mana ko? :(

215481_213826421963199_100000075292201_873694_5703339_n

Hari ni masuk 5 hari sudah c Mincing x balik….uwaa rindu tau

:(. Tiada sudah yang tunggu aku balik kerja, mengiau2, Main2 sama aku..

naik2  di atas badan ku mengasi bangun….tidur

Tiada lagi mengacau aku time aku on9. Selalunya time aku on9 situ jugak dia baring atas keyboard, endak tau la samada dia suka kepanasan laptop tu atau saja minta perhatian huhu. Kalo di halau naik lagik dia balik atas keyboard. Sekali diangakat taruk di paha, barulah dia diam tidur..uwaaa

Dia lah teman ku bila aku tidur lewat tuk upadate2 facebook n barang jualan… dia la gak teman main ku time aku beberapa bulan di rumah seja x dpt kerja…

060520112087

185597_202637536415421_100000075292201_795518_6799081_n

XDA SUDAH mengulit tidur sama aku

mungkin c Mincing ni di kasi pinjam jak sama aku utk kasi teman aku time sorang2… xtau mau buat apa…. skg aku sudah kerja… dia pun ilang uwaaaa….RINDU..

Tuesday, May 10, 2011

miss Outdoor still….

300420112032

Wow !lamanya aku x update blog ni kan..sekarang ni aku bz MENCARI KEBZian…… oleh kerana aku x dpt buat aktiviti outdoor termasukla melepak2,stay2 kedai kopi…(xda geng sudah,kawan2 lari bertempiaran) so aku bermain2 la dengan kain2 kalerful ni,

hasilnya yang mcm di atas tu la…memang out lah.. konon2 mau praktis jahit insang pari,,, yang jadi.. huru hara…lintang pukang…serabut serabai…….. tapi aku terus kan jugakla wat sampai habes. Pastu aku teringat ada beg ;lama kaler hitam… kosong jak, jadik  bila aku gantung di beg tu cam ngam plak.. heeeeee…….

jgn lupa la jenguk2 hasil tangan dmataq sana ada banyak lagi… mana tau terbekenan hati… wink wink..

ok da…….

p/s harap2 kehapian dijumpai…….

Sunday, May 1, 2011

Price Tag -Featuring: B.O.B.

Price Tag lyrics
Featuring: B.O.B.

Okay, Coconut man, Moon Heads and Me
You ready

Seems like everybody's got a price,
I wonder how they sleep at night.
When the sale comes first,
And the truth comes second,
Just stop, for a minute and
Smile

Why is everybody so serious
Acting so damn mysterious
Got your shades on your eyes
And your heels so high
That you can't even have a good time

Everybody look to their left (yeah)
Everybody look to their right (ha)
Can you feel that (yeah)
We're paying with love tonight
It's not about the money, money, money
We don't need your money, money, money
We just wanna make the world dance,
Forget about the Price Tag
Ain't about the (uh) Cha-Ching Cha-Ching.
Aint about the (yeah) Ba-Bling Ba-Bling
Wanna make the world dance,
Forget about the Price Tag.

Okay!
We need to take it back in time,
When music made us all unite
And it wasn't low blows and video hoes,
Am I the only one getting tired
Why is everybody so obsessed
Money can't buy us happiness
Can we all slow down and enjoy right now
Guarantee we'll be feeling Alright.

Everybody look to their left (yeah)
Everybody look to their right (ha)
Can you feel that (yeah)
We're paying with love tonight
It's not about the money, money, money
We don't need your money, money, money
We just wanna make the world dance,
Forget about the Price Tag
Ain't about the (uh) Cha-Ching Cha-Ching.
(From: http://www.elyrics.net/read/j/jessie-j-lyrics/price-tag-lyrics.html)
Aint about the (yeah) Ba-Bling Ba-Bling
Wanna make the world dance,
Forget about the Price Tag.

[B.o.B]
Yeah yeah
Well, keep the price tag
And take the cash back
Just give me six strings and a half stACK.
And you can keep the cars
Leave me the garage
And all I..
Yes all I need are keys and guitars
And its with in 30 seconds I'm leaving to Mars
Yeah we leaping across these undefeatable odds
Its like this man, you can't put a price on the life
We do this for the love so we fight and sacrifice everynight
So we aint gon stumble and fall never
Waiting to see this in the sign of defeat uh uh
So we gon keep everyone moving their feet
So bring back the beat and then everyone sing

It's not about the money, money, money
We don't need your money, money, money
We just wanna make the world dance,
Forget about the Price Tag
Ain't about the (uh) Cha-Ching Cha-Ching.
Aint about the (yeah) Ba-Bling Ba-Bling
Wanna make the world dance,
Forget about the Price Tag.

It's not about the money, money, money
We don't need your money, money, money
We just wanna make the world dance,
Forget about the Price Tag
Ain't about the (uh) Cha-Ching Cha-Ching.
Aint about the (yeah) Ba-Bling Ba-Bling
Wanna make the world dance,
Forget about the Price Tag.

[Jessie J -Outro]
Yeah, yeah
Oo-oooh
Forget about the price tag.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...