Wednesday, April 6, 2011

Let it be there

Uwo.... hari ini system down xdpt key in & wat report o0o0 matai..bwa pulang lagi  samua kertas2 borang.
Time Guru Angel datang time tu plak system down adakah patut? hehe bisuk mesti lagi kurik ilmu dari dia sebelum dia terbang balik s'mjung. 
Setelah dua tahun hangit melatup la plak balik post aku itu adakah?...haha.
Sekarang ni tgh mencari2 mana. gamabr c Mincing...

p/s kadang2 ada perkara yg x perlu di layan betul, nanti bikin sebel donge... saya pasti anda semua bijak, Segala apa yg ada dlm blog ini-hadap' yg baik,' paling' yg buruk wink wink, aku decide ' let it be there as JUST n info of no-where for VISITOR... no deleting :p samada komen/jeritan/racauan di mana jua ruang yg di sediakan. (kalo post2 aku, mesti aku akancuba letak sumber2nya...so anda boleh terus rujuk di ori website/forumnya/ buku/majalahnya okeh)


No comments:

Post a Comment

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...