Tuesday, March 1, 2011

Mata Panda

image

Salam semua….

Kini mata ku bukan lagi bagaikan lagu “behind this hazel-i” by Kelly Clarkson mahupun “behind the blue eyes” by Limp bizki

kini mata ku menjadi mata panda lebab gilak… adoi, ni pasal kurang rehat n tidor la ni…penat gila badan, x sangka bnyk kerja kena buat, kena set up. Huhu..terpaksa menguatkan diri utk diri sendiri jugak kan… no kerja no money.. hehe..

tapi aku rasa hujung minggu ni aku kena ambik break la.. penat plak 7 hari kerja x henti2 huhu…asyik mengadap komputer seja bah, Kalo sudah ngadap x sdar sudah dunia luar, sedar2 sudah gelap gulita.

Apa2 pun aku mesti gi swim ni.. cam 1 bln sudah x pergi..

So kalo korang x mau mata panda… pegila sini

http://dmq-geodollycontactlens.blogspot.com/ 

mau senang pegi sini : http://www.facebook.com/pages/edit/?id=182639731768416#!/pages/D-Mata-Q-GeoDolly-Lens-korea-from-rm-28pair/182639731768416

ada mata warna warni hehe..ok x lama pukul 5 pm aku tidur kejap.. da… ada apa2 beteriak jak di chat box ku okeh?

1 comment:

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...