Wednesday, February 16, 2011

Orang Khawin , Aku Pecah Lemak

 pic :probaway.com
Hari ni aku pecahkan lemak dengan bermarathon di Bandar Sandakan. Pastu sambung Bandar Prima Square pulak.
Penat betul, betulah punya panat, peluh x hengat, berwindow shopping bersama rakan-rakan "seperjuangan".
Bukannya window apa pun.. ada org tu mau khawin, jadi p la join2 tgk camna dia servay2 harga.. barang hantaran dll, berpinar mata tengok cantik2 semuanya...
 Dalam pukul 10 keluar rumah balik dekat kul 4.30. Hambek ko, berapa kali round!
 Lepas lah jugak siket stress, darah pun semakin lancar sedikit, degupan jantung pun boleh lah tahan lajuksikit dan adalah sedikit kejadian lucu berlaku tapi x payah aku cerita di sini hahahaha.dan ..
di harap segala lemak2 ini pecah lah jugak sikit ya!





2 comments:

  1. Ya Ampun... SEYES Penat aku baca!! hahaha.. (dapat ku rasakan!) Elok gak tuh tok ko.. Pecah lemak beb! Cantek~~ hihi..

    ReplyDelete
  2. @yana mus haha cantek!~ dah boleh kmoen ke blom blog ko tue

    ReplyDelete

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...