Sunday, February 20, 2011

Jangan Kamu Hairan Lancangan!

Kamu, kalo nampak aku tiba-tiba naik hangin walaupun benda tu kamu rasa kecik time tu. Jangan heran2 sebab kadang2 tu benda yg aku marah tu adalah sebab 2—3 hari lepas.

Kadang2 mulut kamu tu lancang jugak, jadi jangan heran kalo aku lagi lancang membalas ya. Kamu melancang ngan orang, mesti ko kena terima lancangan orang kepada ko, kan2..
Kamu jangan, ..sekarang ni aku ni sensitf gila ni,mungkin bab dah meningkat belia sudahkan..( blom lagi beliau ar)

Kadang2 marah aku tu loading sikit, ter postponed.  Konon mau buat ok.. kool time sepatutnya marah aku tu melutus. Tapi rupanya x boleh tahan jugak, boleh gak melutus dengan tiba2, tapi lambat haha.

Jaga2 sekarang aku dah pandai membalas lancangan orang. Jangan terkejut ya apa bakal aku katakan.Walaupun aku memang x sedap hati jugak buat gitu. Tapi aku mau tau apa rasa kamu bila aku cakap ke- kamu begitu. 
 
Aku mau tgk kalo kamu kool.. x  terasa x melenting.. Itu maknanya aku over sensitif.
Tapi kalo kamu x boleh terima lancangan aku, jangan kamu cuba melancang aku dengan berharap aku kool.OK?

Sekian terima kasih.

p/s buat mereka lah yg berkenan siapa lagi hehe aku pilih cakap depan muka ko dari cakap belakang.
     Kadang2 susah mencari ayat yg cantik untuk menyatakannya..susah gak jaga hati org..

1 comment:

  1. boleh plak marah loading2 ek.. kalau terkensel marah kan best..

    ReplyDelete

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...