Monday, February 21, 2011

Dari Mata Ke Mata

Ceritanya begini mula ini hari ini aku akan selitkan post-post berkenaan Contact Lens. Kiranya reviewla, Memang mula-mula aku membina blog personal ni dulu pun ingin kongsikan pendapat aku tentang contact lens yang pernah aku cuba. Sebabnya, aku ni dari sekolah lagi sudah guna lens sebab rabun hehe, dan itulah salah satu sebab kenapa nama blog aku ni deemataque.
Tidak di sangka2 pulak aku kini telah membuka blogshop sendiri! haha (ceh bunyi macam buka kedai besar jak padahal ramai sudah pun org buka2 blogshp ni haha).
Ini pun demi mencari sesuap nasi, dan membayar hutang piutang yang besar (terutamanya PTPTN). hehe…
So hari ni mood aku sangatla baik kerana DAPAT customer yang best2, aku wat promosi baruuuu yeeeha!! dan banyak lagi promosi menanti anda di sana! sila ke blogshop atau ke PAGE FB SAYA…Smile
KLIK gurl di bawah ini untuk ke PAGE FB
CRISTAL .I BLUE NEW
Klik Untuk ke BLOGSHOP
promo crytal 1

No comments:

Post a Comment

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...