Monday, January 17, 2011

Swimming + Jumpa Mereka!



Salam!

Ehe... Syukur Alhamdullillah masih ada hari yg baik untuk aku hihi. Seperti hari ini bukan lagi "The another empty sunday"ku. Dari pagi seawal pukul 7 stg pagi aku sudah bersiap2 untuk gi swimming ngan adik dan anak buah aku (yg remaja, Selalu pegi ngan anak2 buah yg kecik2 ngan parents dorang)
Walaupun  aku terpaksa menebal muka untuk minta bapa aku hantarkan gi kolam tu (aku ada lesen sudah mau dekat 2 tahun tp pegang sterng kete berapa kali jak). Aku kuatkan hati gak untuk menyuarakan hasrat hati ku. Yg mana kitorang dah plan dah malam kemarin. heheh..

Bila sampai uhu... macam sakai gakla anak buah aku ni haha maklum la dah lama x gi swim. x hengat dunia terjun terus!.  Jam 10 kitorang 4 org cau..~ balik. Sebabnya memang sampai pukul 10 pg jak kalo pagi. Kalo sampai petang aku rasa masih lagi kot berendam.

Terlepas lah giant aku selama 2 minggu. RASA SERONOK walaupun kulit berbelang hitam huahua.

***
Sebelah petang plak aku gi kenduri kawan sekolah aku. Di Sri Taman.Lama gak aku x jumpa dia nie.. Seperti biasa aku jak perempuan dlm kelompok kawan yg bertandang. Yg datang semua budak2 lelaki la budak sekolah aku gak dulu. Terpaksala aku bawa diri sendiri menolong di dapurkan uhhuhu. Di pendekkan cerita habis kenduri (kenduri lepas asar) kitorang pun lepak la sambil tolong kemas2..sampai malam di rumah member aku tu, dengan berbaju kurung aku sampai rasa melikit2 punx kisah bab seronok bebual. 

Apa2 pun hari ni aku rasa terisi ngan keseronokan yg boleh reduce sikit beban2 otak.
Oh ya! xda seorang pun yg menegur tentang "sayap" ku. Mereka masih menganggap aku lidi/tiang/terbang/senang terbang/kena sekeh/senang patah dan sebagainya. MASIH kena bambu seperti biasa..uhuhuhu?!@% 

Sekian Terima Kasih.
Majulah Roszianah untuk DIRINYA!


No comments:

Post a Comment

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...