Monday, September 6, 2010

Suatu Hari Di Hari Lahir ku

Salam again...sebenarnya banyak aku mau ceritakan di sini oleh kerana aku betul betul sibuk mempersiapkan diri untuk balik dan MENETAP TERUS di Sabah.. susah sikit untuk mengarang..di tambah dengan krisis2 berulang yg belum selesai, rasanya belum sesuai untuk menconteng ni.. sebab utk perkara 'serius' perlu menconteng dgn lebih berhati2 kan.Hee? TP NAPA MESTI DI HARI LAHIRKU IMPAKNYA LEBIH KUAT? ERMMM

Thursday, September 2, 2010

Iftar Jema'e & Aku Benci Packing!


Itu semestinya bukan aku, ya. Tapi lebih kurang macam gitulah keadaan ku. Sedih, bingung di tengah2 longgokan pakaian dan bendaalah2 aku. Aku mesti pilih mana aku mau bw, mana aku mau buang, macam mana mau packing. Mungkin sesetengah org seronok mengemas tp bagi aku, fuh...!

Sepanjang hidup aku mau packing ini kali yg paling stress punya!! bnyk o0ooO0o.. BELUM lagi aku ambik barang di rumah kazen aku tue yg bertahun aku tinggal huhu. Kalo di rumah (sandakan) dulu mesti bapak aku yg tolong perkemaskan beg aku, sebab selalunya apa aku mau bw x muat semua dlm beg aku, tp bila bapa aku yg susun, AIK MAGIK! boleh muat plak hehehhehe... Aku bukan seorang yg rapi, x boleh melipat dengan dengan baik, x dpt menyusun dengan kemas ....xsehabis baik walaupun  sudah sehabis tenaga!!

Selalunya aku x boleh jangka apa yg aku perlu atau xperlu dimasa hadapan... apa yg aku guna, pakai....baju,buku..kosmetik dan SELALUNYA JUGAK BERAKHIR DGN MEMBAWA SEGALA BARANG YG AKU rasa masih BOLEH GUNA(itulah selalunya aku bw beg besar walaupun ke tpt kerja ahaha).

Tapi ni kali serius pening!tinggal 5 hari lg masanya ku mau settle ni semua, mana mau settle line fon n broadband lg...ish2. Tambahan plak kepala aku ni diserang sedikit trauma sebab aku packing ni utk perkara lebih "baik"


dlm masa sama utk tinggalkan kwn2 yg tersayang uwaa.

.




Apa yg boleh aku katakan Terima KaSIH Tuhan utk segalanya.. 

Oh ya! pasal Iftar Jema'e pada 31 Ogos hari tu..sgt seronok jumpa budak2 GEMSDPC02 sudah lama xjumpa...terima kasih sekali lg kpd organizer event yg MANTOP! cepatla upload gambar!(walupun pic aku siket je aku rasa huhu-sila upload pic aku yg lawa n nmpak slim haha) saya minta maaf sebab xdpt buat speech dgn mantap ;( xtertanggung rasanya NOK!






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...