Thursday, August 12, 2010

Coretan Untuk Semua (KL/SELANGOR fren)





HelloOo.... anda semua sedang kamu sibuk bekerja, aku di sini masih pening-pening lalat, mcm mana aku mau packing barang aku yg bertimbun2 ni.Bukan itu saja sesekali  aku mabuk memikirkan apa yg akan jadi bila aku balik terus ke Sandakan?
Sambil2 itu jugak... aku semakin rancak mengunyah biskut Marrie jenama Tiger walau lidah tidak terasa apa.Erm..! mcm ada sesuatu x kena di sini! Ni baru pukul 9.30am kan?
OH ya! bulan puasa pulakkan OPss !~ SORRY. ~SELAMAT BERPUASA SEMUA.~ Aku? sudah 2 hari xleh posa hehe... :).


Jadi kawan2...........


Walaupun berat untuk memisah...
Walaupun berat membuang ego yg ada
Walaupun ku tidak pasti apa yang menanti di sana..
Sudah sampai masanya, ku kembali ke titik mula
Selamat tinggal kawan-kawan
Selamat tinggal sayang
Selamat tinggal rantau orang
dan
Sedang bandar semakin metropolitan
Sedang kamu teruskan kehidupan
Jangan kamu lupa aku ok!?


Terima Kasih atas sokongan anda semua semasa aku di sini (KL/SEANGOR)L








10 comments:

  1. rindu kamu.....
    aku akan hantra kamu nnt.

    ReplyDelete
  2. akan pasti rindukan kamu nanti...

    always take care dear!

    ReplyDelete
  3. bgtw aku sape yg ajar wat blog.
    bgtw aku perawan pertama yg aku kenal di cheras.
    bgtw aku sape yg pandai simpan rahsia aku.
    bgtw aku sape yg sokong aku.

    kau xlayak digelar kawan.
    kau SAHABAT.

    sume akan rindu kau.
    klu ongkos kami cukup, kami akan kesana....*sedih*

    ReplyDelete
  4. beb..ko nak lek trus ke wey?????
    rindu kamu slalooooo~~~~~~~~~

    ReplyDelete
  5. huhu terharu!~
    @eny a'a balik terusla...

    ReplyDelete
  6. ajak aku skali.. mau anta juge =(

    ReplyDelete
  7. kalo free aku ke sana
    klu xfree ko ke sini k
    hehe

    will b mic u much pert
    geng gosip hukhuk
    =')

    ReplyDelete
  8. oit kau!

    *sedih*

    hehe.
    Hari-hari aku kacau kau.
    Hari-hari aku tegur kau.
    Dengar suara kau terpekik.
    Tengok muka petak kau.
    Aku da terbiase.

    *ehem*
    tapi bila kau da xde kat opis,
    aku rasa kosong.
    Teman rahsia aku da xde.
    COO aku da xde.

    *hmm*
    mungkin aku da lali dengan kau.
    Dan pasti,
    kita pasti jumpa lagi.


    P/s:jadi aku telan dulu ucapan selamat tinggal.

    ReplyDelete
  9. huuhu tq semua huhu !!~~ mesti jumpa lgg!

    ReplyDelete
  10. huhu....walaupun lambat nk wish tp xpe la kan......
    SELAMAT HARI RAYE....
    musti skrg ni sdg bergumbira dgn family terchinta...
    tak sempat nk melepak sesama time last day hari tuh...
    anyway.....kita dh pernh berpiknik n bertravel sesama kan...
    take care my fren.....panjang umur jumpa lagi!!!!
    -zaira-

    ReplyDelete

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...