Tuesday, February 2, 2010

Cintan Cintun ?



Hari itu di opis..............


Tercantek : Yuuuuuuuuuuuhu Cik Reefa..
Reefa (bukan nama sebenar)    : Hai Ros..hepi semacam je...
Tercantek : hehe xdela biase je...
Reefa       : Weekend tu awak jalan2 eh ngan dorang?"
Tercantek : dorang sape?
Reefa       : dorang2 c HYPERGENETIC la..."
aku bermonolog "amboi hampir setiap minggu tanye sal HYPERGENETIC.. nak korek rahsia lah tu.. atau dia saje sebenarnya nak tau pasal Mr.Hot ...hehe kantoi"


Tercantek  : OoO..a'ah jalan2 lepak2 je..
Reefa       : Semue ade ke? siape2 korang lepak?
Tercantek  : Miss Korea ade, POKER FACE @ AH PENG ade, Mr HOT pun ade.."
Reefa : oOoo.. xde tadi xchat ngan Hyepergenetic SEBenarnya... hehehe
                 (sambil sengih- c Miss Reefa ni memang murah ngan senyuman 
                  tau huahauha)


aku bermonolog lagi "Lor..saje je cik Reefa ni..padahal dah tau ....ish2 layan je la hehe"


Tercantek   : lah yeke? (sambil sengih jugak) nape Cik Reefa?
Reefa         : xdelah... sbnrnya jeles tgk korang selalu keluar2 jalan2...
Tercantek   : o0o0o0 hehe... time ade duit jalan la...time xde diam2 jela kat
                  rumah.
(aku x tau nak ckp ape melihat muka dia cam kesian plak beberapa kali jgk dia pernah tanya ape plan korang? ape plan korang? nampaknya camnak join je hehe)


Reefa        : eh...Miss Korea n c ...sape tu... lupa ar nama.. ade ape2 ke?
Tercantek  : c Poker face @Ah  Peng?
Reefa       : aaaaa..a'a'!
Tercantek  : emmmmmmmmmm..entahla heheh cam ade cam xde hehehe
                (sambil2 menahan mulut dr mengeluarkan statement yg berbahaya
                 sebab x confirm hehhe)
Reefa       : ha? camne tu xpaham..
Tercantek  : entahla aku pun xtau cik Reefa, ko tgk2 jela pic2 tu kat fb tu..
                ne tau boleh mendapatkan jwpn di situ hehe..apsal cik Reefa
                tiba2 tanye nI?
Reefa       : xdela org tgk jugak pic2 diorang ni (Miss Korea & poker
                @Ahpeng) mcm "ni"je diorang dua ni... lg pun muke diorang seiras la! org kate kalo muka seiras tu ada jodohkan...




aku SENGIH je lah.............. hehehhehhe




***
Reefa       : em.. c Hypergenetic pulak ape CITER ngan "tu"
Tercantek  : (sengih lg aku rasa macam manager artis je-kawal mulut kawal....) owh tu? xtau  la status diorang camne skarang..kalo jumpe pun x cerite ape2. Aku just tangkap2 je kalo diorang berbual. Sbab kalo ada talkshow pun mereka bertiga je hehe.. cube Cik Reefa tanya c Hypergenetic.,tanyala direct baru puas hati ehehheeh kan cik Reefa selalu berchat ngan dia. *(sambil sengih2)

Reefa       : oOo..heheh  xnakla...
Tercantek  : aik malu2 plak Cik Reefa ni... tanye jela...hehe
Reefa       : ish xnak la.. saje je tu tanya awak .
Tercantek  : Mr Hot xnak tanye ke? (sebab sebelum2 ni MR Hot punya nama
                 mesti ade saje je pancing hehehe)
Reefa       : ha?! nape? ade ape2 ke?dia ngan sape?
Tercantek  : ha?! xdela saje..kan cik Reefa selalu tanya gak pasal dia.. tp kalo
                 pasal dia ni susah siket Mr. Hot LAH KATakan ramai sangat
                yg mengejornya huahauahua
aku bermonolog lagi! " ni konfem xtau menahu pasal citer c HITAM DAN C PUTIH  ni... biarkan jela..kang tebuka citer kang HEHEHE"

Reefa         : ooo ek??? ramai ek? (nada keciwa tapi muka tetap maintain senyum..kih..kih..kih)


***
Citer sampai situ je ek...the end~

**oh ya! psal pic kat atas tu? hehe tu sebenarnya terzahir apabila aku bosan tahap cipan..(di hari sabtu yg lepas) so, aku pun melekatkanla... sticker yg aku beli kat downtown cheras. sebenarnya nak cari yg abstract2 tp dah habes so aku jumpa yg tu jela..........layanssssssss...

               





11 comments:

  1. owh..seronok ak bce skrip ko ros...ilng ngantok

    ReplyDelete
  2. @blableeboo ni perlike ape ni? huahua tulah org2 di atas tu cam artis da... ade je reporter nak tanyan pasal gosip org2 "di atas" tu hehe

    ReplyDelete
  3. seronok r baca walaupn rs terkena pn ade...xpe2,hahah

    nyway cantik dow sticker tuh..pasni bwk aku g kdai tuh, aku nk bli gak ah..

    ReplyDelete
  4. wah menarik.....suke sngt.
    ko slalu lepak ngn sape ros...
    best betul kekawan ko yer.....
    mcm2 karektor ade.....

    ReplyDelete
  5. ahhh..bosan...aqu xda...

    ReplyDelete
  6. @mosyuki lor sticker tu kompem ada kat uptown shah alam! tu sticekr dinding

    @khazwani heheh cam lain jer..
    kawan2 aku memang semua best2 huhuu...

    ReplyDelete
  7. @rockstar wadwy mau jugak ba...ko special kolum punya nanti haha so amcam bisnis?

    ReplyDelete
  8. ooo ade ea? nnt aku cr~

    emangnya sume kwn2 ko ni suka berjalan ke?
    patut la ramai jeles~mesti korg ni sosial ek?

    ReplyDelete
  9. ak pun ak pun
    nak knal la ngan kawan2 ko ros..

    ReplyDelete
  10. Sosial sosial jugak tp perpada.... ;)

    ReplyDelete

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...