Monday, January 11, 2010

Si cantik itu Lelaki Berpayudara



 pic from MR GOOGLE

Hari itu aku terima sms yang berbunyi...
Wei Pert ko buat apa? aku sama c Acai mau jalan2 ni ayukla...-Lim


xda apa2 hari ni aku cuti...tp aku xda baju jalan ada seluar pindik aso2 jak ni. Kamu mau p mana jugak ?kalo jln2 seja aku ..jgn jak p tpt ramai org-Aku


bah..Ok kami ambik ko d sana-Lim

***


Aku : wei mau p mana kita ni?


Lim: lawa seluar mu (sambil sengih2)

Aku : Ai... na! aku tanya mau pi manala kunuk kita ni?


Lim : endak kutau kamu..Acai?p mana kita? sekrang ni kita mau ambik c Jonas dulu....


Aku : JOnas? Jonaking St Ms? (sambil ku buat aksi2 menari2 . Teringat dulu2 dia tu aktif menari)........................


Lim : Iya.......

***


Setibanya d KLCC c Jonas pun masuk kereta.....aku lihat dia masih seperti dahulu rambut pendek berdye perang2 dan..............




Jonas: oi kamu ni..baru jak aku makan ni..adui..sasat lagi bah mencari pintu kaluar klcc haha...baru pak guard tu aduinya menanya2 lagik sama aku..o"org mana kunun aku"..hahaha..blabala.....bla......




Jonas : eh!!! c pet...baini budak St C.


(Lor baru dia perasan aku duduk sebelahnya??!)


Aku : Pert bah bukan Pet. Ko dr mana jugak ni..


Jonas : baru habes menagajar menari.....




aaaha!! berjaya jugak dia menjadi trainer menari sebagai kerjayanya!~ dasyat




Jonas : ui! aku sudah kasi tau c Ahmad kita p rumahnya..


Aku : Ahmad? c Ashlee sinclaire?


Jonsa : iya...


* Jonas kenalan Sekolah(lembut2 siket tp best)
Lim(boleh dikenali ngan nama khai huhu)&
Acai classmate sewaktu ting 6 di Smk st M
***


Sebelum hari kejadian....


Oncecet ada bg tengok aku gambar c Ahmad kat FB . Dia menggunakan nama glamer Ashlee Sinclaire(bukan nama sebenar eh memangpown) dan dia memang lawa seperti perempuan!!!~ berbeza sewaktu dia menjadi junior aku di sekolah dahalu. For ur infomation sekolah itu sekolah lelaki hanya form 6 yg ada gurl.. Aku terbayang sewaktu sekolah dulu penampilannya memang mcm lelaki -dia aktif gak menari dan dia memang antara seorang pelajar yg pintar!~~


TIDAK SANGKA HARI TU AKU BERPELUANG MELIHAT DIA SECARA LIFE!


***


TOK..TOK..TOK...pintu diketuk leh Lim n Jonas aku hanya menyorok di belakang mereka


(Aku teresa segan plak.. maklumlah sebelum ni aku sudah tengok pic2 mereka dlm fb semua budak2 ni bukan calang2 memang vouge2 punya dressing semua Jenama mahal2 ...)

Sebaik pintu diketuk keluar seorang yg pada pandangan mata kasar aku memang fizikal wanita telah muncul. Tapi aku memang tahu dia tu lelaki huhu!  Tp aku x kisah sangat pasal mamat berfizikal wanita tu...Seperti biasa c JONAS ni kaki kecoh maka kecoh2la di dpn pintu tu mecari c AHMAD@ASHYLE SINCLAIRe itu.  bukan apa x silap aku semua gurl DLM RUMAH TU JONAS N LIM kenal.. so saja lah tu tau2lakan kalo lelaki lembuts2 ni..e

Tidak sampai 1  minit melabuhkan punggung.........jeng...jeng.........
Seorang wanita berambut BLONDE paras pinggang keluar dari bilik.......
oh DAMN!~ adakah dia c .......................... 
aku amati betul2 muka perempuan itu.. ternyata dia adalah AHMAD! lawa siot minah eh mamat eh minah..
apa2 lah kan... 

Rambut panjang rapi mengurai.......
Kulit? kalah model hongkong putih gebu halus.......
dressing     fuh ! gilak  vouge! dress  kaler pink2 terang paras pehe,
berbelah di tenggah2 dada menampakkan lurah korang dpt banyangkan x? alahh yg dress belah sampai ke atas pusat tu ....
oh! tidak baru aku persan..
dia juga sudah berpayu dara!!~
memang real! selama ni hanya dlm pic sahaja..
cantik sungguh dia....gilak la.!.kalo org x kenal dia...Confirm tertipu xda rupa lelaki langsung!

JANGAN TIDAK TAHU DIA MEMPUNYA BOYFRIEND YG AGAK KAYA-ORG DUBAI U..!
HA! AMBEK KO.... tp bila kau tgk gambar mereka berdua tu ..naik jugak bulu tengkok aku huhu...

erm...sepanjang aku dlm rumah tu, aku hanya curi2 pandang dia , dia syik berbual2 dgn c JonaS n Lim. Sambil tu aku berfikir, di bawah tu dia dah tukar jugak ka?
Tiba2 aku teringat plak c Oncecet kata- dia ada tanya pada c AHMAD@ASHLE SINCLAIRE ni adakah dia sudah tukar bawah tu memandangkan ada 1 gamabr c AShley ni memakai SPENTOT . Dalam gambar tu "GAJET" seorang lelaki tidak terbentuk di situ. So ia mcm seperti kepunyaan wanita=rata huhu....e

*Untuk hidup menyara hidup di KL ni, dgn tinggal di Kondo.......
 dan berpewatakan sedemikian anda rasa apa yg dia lakukan?
erm...............................................
Serius diorang lagi lemah lembut  dr aku dan bersopan santun u....






p/s kisah ini adalah kisah benar dan tidak bertujuan memburukkan yang hidup atau pun yang sudah mati. Nama diubah untuk keselamatan :). Hanya untuk tauladan .Terima kasih





9 comments:

  1. omaigod~~
    haha..ko xjeles ke ros..muahahahaha.....ko tak borak ngan dia ke??

    ReplyDelete
  2. pert...aku suka tengok lelaki berpayudara ni.diorang memang cantik kan...kalau mekap memang tebal,they dress beatifully.kalau kite perempuan pakai simple2 jeee..

    ReplyDelete
  3. klu aku..aku dh pegang die pny...die pny~

    ReplyDelete
  4. @blableeboo jeles sikit2 je hahah aku punya SEMUA ORI muahahahha,
    beborak camtu2 je tanya buat ape skang tinggal kat ne...tu je

    @bibah betol2.... memang lawala.. yg budak AHMAD Ni tol2 xde rupa lelaki..lawa rambut sampai hujung kaki

    @mosyuki oitz aku nak jugak pegang... test tp kang tekeluar sora jantan muahahah

    ReplyDelete
  5. pegang ape? aku ckp tgn die, lembut ke x..
    tp klu nk pegang lembut2 yg len pe salahnye, plastik je kn~

    ReplyDelete
  6. tp mmg la..cam kte sbb mmg ada so xheran...dorunk susah nak dpt kot....
    tp mmg cantik la...ak pun ley cye pempuan~~huhu..

    ReplyDelete
  7. aku takot ngn org cmtu~
    no eye contact no eye contact!

    ReplyDelete
  8. @imraned apsal? ko takot jatuh cinta eh kalo ber eya contact ngan dia eh? huahauahua

    ReplyDelete
  9. wahaha..yekot~~eye contact eye contact~~lala

    ReplyDelete

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...