Sunday, January 17, 2010

Sengih Luar Biasa






Kenapa ko senyum-senyum?
sebab aku bangga ngan adik aku.


Adik yang mana?
Adik bongsu akula


Napa? dpt result mantap?
Eh...! bukanla..tp jika itu...tu 1 bonus.


Habes?
Sekarang dia sudah kerja part time sementara tunggu result SPM.


Lah..biasala tu ramai lg budak2 yg kerja sementara tunggu result..ko pun dulu keje jugak kan?
OH tidak..ini bukan biasa, bila becakap pasal Rosfatin Athira Bt Alpah ia memang luar biasa!


Luar biasa? seperti Jake sully dengan avatar nya?
Apakah ko merepek meracau ni? terbawa2 sgt dgn filem tu...adik aku ni lain, sepengetahuan aku, dia melekat je ngan bapak/mak aku, kawan pun sikit je, keluar rumah amat jarangla...TP sekarang alhamdulliah sduaha da self-confident.  Rindu plak jumpa dorng semua...


OOoOoooO....rindu ek? p lah balik!Tp memang best la kalo ada avatar cam dlm filem tu.
Ish nak sangat ko buat jela kat FB,BLOGGER.....KAN MCM2 ada dlm internet ni ko leh buat avatar sendiri..ko nak buat bertanduk pun boleh.


p/s mau beli tiket ujung bulan ni ka? tau hujung bln depan? ad cuti jumaat boleh balik nih erm erm









No comments:

Post a Comment

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...