Monday, January 11, 2010

Berikan Seciput Masa Because We Care



Seperti biasa setiap kali aku on9 aku WAJIB check blog kesayangan aku yang low profile ni...manalah tau kan bnyk peminat reader yang mcm korang2 bertanyakan soalan .Nanti kecik plak hati korang aku x jawab kan.. (haha perasan pdahal komen 1 2 per post jak pun muahaha). So dipendenkkan cerita aku mendapat jemputan dari dr saudara Hydir, (Kira otai blogger) utk join KEMPEN Blogger We Care. Sebenarnya KEMPEN ni ditujukkan buat seorang lagi Otai blogger iya itu En. MEGAT.

Untuk menyertai kempen ini anda hanya perlu meluangkan seciput masa anda untuk meletakkan banner di atas ke dalam blog anda. Senang saja bukan?.

Setiap blog yang meletakkan ribbon di atas di blog mereka akan menyumbangkan RM1 kepada saudara megat..

* untuk maklumat lanjut berkenaan kempen ini sila lawati :
  untuk mengetahui kisah En. Megat Sila lawati post :




1 comment:

  1. terima kasih sbb join kempen Blogger We Care dan membuat post tentangnya.

    Moga usaha kecil secara bersama ini membuahkan hasil yg mengagumkan kelak

    Blogger We Care

    ReplyDelete

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...