Monday, December 7, 2009

Sendiri bersama robot robot

Tepat pada waktunya.......6.30pm..
ku mengharapkan hanya 5 minit tambahan untuk aku menunggu..
Tapi, hampa jam menunjukkan 6.40pm,
Ini sudah lebih ni...aduss!
Aku bukannya apa busan wei...
Sorang sorang dlm opis..yg luas..................
sunyi..hanya berteman kan lampu kuning yg malap,
hanya dgar bunyi ketak ketuk mesin dpan ku ini,,,(opkosla aku kan tgh menaip)
di depan robot, kanan robot, kiri robot.............samua la robot..!
kalo robot becakap xapa jugak...buhsannya............
robot paling besar ni sudahla xboleh melihat, x boleh mendengar pulak tu
robot comel di sebelah kanan ku ni plak...x boleh nak comunicate, sudah kenak virus...
yg paling kenit plak...ini lah jantung pengarang aku...aku selalu bawa ke sana sini
walaupun org kata x uptodate..kalo org bolehlah kata pertumbuhan terbantut., aku syg robot kenit ku ini...setiap minit aku lihat c kenit ini...kalo2 dia bersuara....

Aku tunggu punya tunggu c robot kenit ku ini x jugak besuara...
Aku layan la pulak c robot paling besar depanku..naseb bek ada button2 yg bernyawa..
boleh la aku bercanda mengilangkan boring dan seramku..

Aku lihat tingkap..ish2 dah gelap rupanya., takot jugak sudahla sunyi ..
Adakah patut aku di tinggal sorang2 di sini, beginalah nasib menumpangkan...
Kalo aku ada transport sendiri sudah lama aku cabut, ni sudahla xda transport public tranport xda..em.. emm
bila la ku boleh ada transport sendiri huh!, owner keta p dating x kan aku ikotkan..?.oklah semakin seram plak nii caussssssssss turun bawah lg selaamt..

4 comments:

  1. wooo~~~seram tu...haha..tempat ak xpenah sunyi~~tp pening tgk orng...

    ReplyDelete
  2. @imraned@mosyuki@blableeboo
    cecet pick upla tp juah tu dia balik kul6pm wawawaw hujan plak tu hari tu kejam gak syarikat nie

    ReplyDelete

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...