Thursday, December 17, 2009

Pelik Sot n Siot

Tadi partner aku MC.. dia minta tolong aku bgtau BOS (damansara)
Belum sempat aku BGTAU.............

Kring.....kring.. alamak tepon dah berbunyi! En A!

Aku:N****Selamat pagi........
En A:ha! Ros S mane?
aKU: Dia MC En. A
En A: MC? haiiiiiiii.... xde pun dia bgtau saye..
Aku : Saya baru nak bg tau en..dia Saket perot ..period pain
En. A : Ape..?!
Aku : PERIOD PAIN....
En A: habes awak datang keje nek ape?
Aku : Kawan hantarkan..
En A: Oh yeke....ni ada kerje saye nak suh awak buat.. susah la camnie asyik MC jer
Saye bg muke jgnla pulak korng buat ginikan, saya bagi muke..bg muke jugakla
bla.....bla......bla...........bla... saya kat sini bukan main2 (MCMLA AKU MAIN2
KAT CINI KAN), korang selalu mc susahla saya..bla..bla..bla...

AKU: EM....emmm....ya...ya.. ..

En A: bla.../bla..bla.......

Aku : Ye...ye.. a'a'...ye...

Aku dlm hati" aik panjang lah plak bebelan lelaki ni........." sAKET TELINGA HATI NI wei HUHU

****
Pelik sungguh mereka ni, dulu time aku kat Wangsa Maju SEBOK TANYA AKU MISAI "AWAK ni
ada apply mane2 kerje x? saya risau la tgk korang ni.... anak saye dah kerje belum konvo pun......bla,,,,bla,,,.."
(ape ko ingt aku dok main2 je ke? aku dah intv bnyk tempt kot...n still lg mencari mengapply..
dan apply....anak ko anak ko ler..)
Misai:Saya tgk korang xde kerje pun kat sini..korang g kat opis kat damansara la tolong En A..Elaun saya bg S jela sebab kereta dia........"
Aku: Tp kitorang ade kerja nak buat proposal tolong kak D (Hr EXEC), sy tgh update SOP,
n buat Record planning,...
En.A : Sepatutnya kitorang ada HAK NAK bg korang kerja ape..korang kejap ke kat
tunggu budak2 GEMS yg baru , datang....
*Hak kepala hotak duit pun kedekut hak..ha.. huhu ampang pegi Damansara yg xde public trasport pun..
Aku terus berdiam diri n buat muka x puas hati, mcm2 la lagi dia bebel aku
angkat2 kening jela dah dia saje yg nak menang..
huh kureng asam..habes bajet aku dahla xdpt elaun selalu pun aku kene mintak hantar oncecet xkan 24 jam aku ikot S kot.. dia pun kadang2 g dating kadang2 balik S alam tol minyak aku kene byr gakkkkkkkk wlpn aku xde kereta!!! aku ckp 1 dorang ckp 10.
***


MINGGU LEPAS AKU cuti 2 hari pegi interview... nak tau reaksi
En A?..tunggu....bersambungggggggg next post

5 comments:

  1. jgn mengaku kalah... mesti ada jalan tu heehee..

    ReplyDelete
  2. @Helas huhu cam menurun dah semangat nu huhu.endaklamala thn depan tua sudah huhu

    ReplyDelete
  3. haha, rileks bh ko.. urng Sabah tahan banting bh.. hehe. tahun depan beberapa ari lagi.. hehe

    ReplyDelete
  4. ak pn slalu mghadapi mslh cmni..smpai segan da nk cuti..mslhnye bkn saje2 pn nk cuti..huk3

    ReplyDelete
  5. huh...mmg nih manusia yg perlu dijulapkan je ros...tingi idung nye orng tua..huh!!...

    ReplyDelete

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...