Monday, November 30, 2009

Pukul 12 & Movie Maraton

Salam Isnin semua selamat bekerja, aku? kerja jugak la..tp sekarang agak free la,so aku ngan rajinnya mengupdate blog ku ini,
Hari ni aku just nak logkan aktiviti selama cuti 3 hari setengah lepas hehe..

Khamis 26/11/09
2.30pm - bergegas keluar Ofis-makan di McD petronas belakang Ampang point
5.00pm - pegi ke rumah efa...terjun kolam!~
8.45pm - keluar rmh hantar efa ke balai, bergegas ke GALAXY AMPANG
10.45 PM -tengok Twilight Saga

Jumaat 27/11/09
Gi rumah Efa lagi maraton Movie 3 movie sekali gussss


Sabtu 28/11/09
12.00 mlm beraya di sri kembangan

Ahad 29/11/09
tgk movie lg -2 movie
jln2 Jusco,g tasek selatan,
downtown Cheras.,buat asap muka hahaha



di atas adalah movie yg aku tgk huhuhuhu



















































1 comment:

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...