Wednesday, November 11, 2009

Pok Pek Perempuan



Terjah menggila
Tiba-tiba muram
Pok pek pok pek
Capang ku mengejang
Kemamar menerkam

Pok pek pok pek
Hilai tawa kerasukkan
Maki hamun hati hitam
Tidak sampai gegendang
Aku heran
Kenapa kejam
Bukankah sekawan
Skizofrenia sudah mula bertandang


Pok pek pok pe
Mereka cemburukan dia
Jauh tidak bersentuh
Sakit hati bermati mati
Dia tidak mengerti
Hanya “STEADY”


Pok pek pok pek
Membenci benci
Tapi memakai makai
Mulut tidak tidak
Perilaku ya ya
Pakai buang mereka jadinya

Pok pek pok pek
Aku kelesa
Aku tertekur
Baik telinga ku tidur………

p/s ~ Nak cakap kesian,plak tercalar kejantanan , xnak cakap dia kawan rm..erm.. inila panahan perempuan2.... aku? perempuan gak heheh

~sedey ku terubat dgn bukit cerakah.. Tangkak bilanya lg?
Cameron pun aku x jadi join wawawaa..........




No comments:

Post a Comment

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...