Tuesday, November 24, 2009

Nota Untuk Awak

Hai awak...
Apa khabar? Harap awak sihat je
Saya baik-baik je
Awak, saya buat nota ni sebab nak bagitau sesuatu ni,
Buat beberapa minggu ni saya tak akan call awak tau, SMS pun tidak.
Kalo ikutkan hati, hari hari pun saya nak sms awak, dengar suara awak...tatap wajah awak.
Tapi awak kata awak nak masa, so saya bagi masa n ruang tuk awak.

Awak, kalo awak dah bersedia,awak contact saya ok? tak pun kalo awak rindu my cute2 smile ke..rindu suara saye ke..rindu nak makan donutke...rindu makan MCd ngan saya ke.. awak bleh gak contact saya..
Tp kalo awak tak contact pun saya akan contact awak. Hehe
Let me patch ur heart OK? Ceh! speaking plak hehe...
Oklah awak, jaga diri.

Miss u,
MR.K (bakal DATO' keh..keh)

p/s 'Tak usahla mengail kalo tak sanggup menunggu lama'-Dr Tuah
Nota/cerita di atas adalah rekaan semata..terbit dari poem/racauan It's ok its alright sebelum ini



6 comments:

  1. cite reality or rekaan semate2 aje

    ReplyDelete
  2. kalau la ada yg cakapo camtu ngan aku hahaha... bersalji malaysia ne ahahha

    ReplyDelete
  3. @Ir.Aziz ele jiwang konon,,hehehe aku dah pnh jumpa dah lelaki yg mcm2 mcho2 ganaz2 sekali dia terjatuh cinta ngan aweks tu..kaw2 punya jiwang lagi hehhe..yelakan dah mandi x basah tidur x lena rokok xpuas..muahaha

    ReplyDelete

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...