Thursday, November 19, 2009

Ku terlastik batang hidung sendiri

"cerite derite diri yg merane by Khazwani@Kodie"

Sungguhku tidak dapat menahan diri
Niat memerhati namun gatal jari ni
membuatkan deritaku sendiri
Berkata belakang aku elakan diri
Becakap 'direct' pegangan seakan membakar diri

Blog menjadi luahan hati
Aku hanya insan biasa tidak boleh memaksa diri

Diam diamkan derita dihati
Mendengar kawan dibegitu begini
Mulut ku coba untuk berdiam diri
Kerana ku sedar bahasaku kasar sekali

Namun sekali lagi keinginan tinggi
Meronta ronta meluahkan terbuku dihati
Ku kunci mulut takut disalah erti
Namun coretan emo ku mencipta satu trajedi

Yang mengata "kawan" yang dikata "kawan"
Semuanyapun kawan2
Sibuk sibuk menjadi kebiasan
Namun kini mulut seakan tepatri
Aku 'terstuck' di persimpangan duka ini


Ku coba mengelak diri
Namun kuterlastik batang hidung sendiri...........

p/s yg dikata tidak terasa
yg tidak dikata merasa merasa bahangnya pulak huhu
ko kata " napa bah dia begitu?"
-mana aku tau, diakan jantung hati hempedu mu...ngee.-



1 comment:

  1. wah cerite derite penuh makne.....

    ReplyDelete

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...