Friday, October 30, 2009

Soda Gembira Bersama Model Terbaru DeeMataque (Cik Yaya)




Hari ni elaun sudah masuk, huh hepy jugakla rasa lega boleh bayar hutang piutang haha..dlm masa tu agak lama jugak la aku x g keluar lunch, buka x makan tp sudah tapau awal2 nc lemak yg berharga rm1.70 sampaikan naik muak dow!~ huhu...so tiap2 selalunya aku kan beli 2 kalo x b hun, nc lemak 2 tu jak selalu aku beli murah!`kadang aku tukar2 lah lauk dia, kerang kekadang telor kekadang ayam..


Oleh kerana hari ni duit masuk sudah, kepala hotak aku meliar nak makan apa? hehe..Setelah sukar mendecide bersama Yaya n Basha, so aku pun decide mau try di restaurant Ayam Penyet Ria bertagline khas Jawa Timur!~..


Sebenarnya aku sudah lama mau try Ayam Penyet, aku memang suka try2 makanan ni hehe..tapi bila sampai di restoran tu macam2 plak menunya huhu ada udang penyek, lele penyek dll punya penyek lah... so aku decide la makan LELE PENYEK........ tau x lele tu apa? lele = ikan keli, dan bila aku belek nak pilih minuman, SODA GEMBIRA menarik hati ku! so aku tryla..........SEDAP GAK !~ tp agak mahal lah rm3.50..tp puas hati!~~ yeahhhh c Yaya plak pilih Bakso. C Basha plak? dia g k4 ngan....................huhu!~


Location: berdapan dengan WANGSA WALK, dkt K4 Wangsa Maju

Aku memang suka JALAN2 TRY MAKAN!~

Lepas makan aku n Yaya g masuk WANGSA WALK best gakla bnyk da kedai bukak karaoke n cinema pun ada...tp cinema lom bukak lg...!~ Jalan2..cuci mata...


Untuk renungan kita bersama
" Jauh berjalan selalunya menambah pengalaman tapi ada juga orang yang jauh berjalan hanya menenpah kesesatan" -DR HM TUAH
p/s pssstt jadik ke g JOHOR minggu dpn wei ?

4 comments:

  1. aik.... tempat aku rayau2 pla tu hahaha... eh bowling pun lom bukak kan.. haiz...

    ReplyDelete
  2. racauan ko menarik....
    aku nak gak rse...
    g jhor mybe jd if cuaca mgizinkn....
    kan hujan xpsal2 dok umh jer nnt...

    ReplyDelete
  3. @helas a'a' boling belom bukak huhu aku mo test cinema n karok jak ni huhu

    @Khazwani haha jan l;a jeles nanti kita g try sama2 huhu........
    G Johor harapan cm tipis je huhu kerana duit semakin menipis haha

    ReplyDelete
  4. karoke sudah bukak laaa.. hehe

    ReplyDelete

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...