Monday, October 12, 2009

Riang Ria Raya 'GEMS' 2009 (Keramat-Sepang-Seremban)

Semalam 11/10/09 KESARUNGAN konvoi raya
Kanopi.........rmh Aizat
Rumah Aizat Bling2

Rumah Bella


Rumah Roy Meow2
Rentetan...
1 lebih2 pm -Rumah Roy Keramat AU! - Laksa Johor-
4pm (Kalo x Silap)- Rumah Bella Sg Pelek Sepang-Mee Bandung special Hot2 Guy- ehhe
5pm kot...- Rumah Aizat- Seremban

Seperti biasa Geng2 Karok GEMS ni memang kuat2 membantai makanan semuanya haha xcept aku la
Habes mknan di bantai siap nak tapau lagi tue....ahaha>

Participant:
Eny Flaxuree
Edy Flaxuree
Im Flaxuree

Syam Flaxuree
Bella
Polaris
Hot Syuk
Polaris
Kodie Polaris
Daus
Polaris
Fira
Nexus
Sue Nexus

Special Guest : Syafiq Oncecet

Stranger: Bai?

dlm pada itu terserampak gak ngan hot2 stuff GEMS c adam uuuuuha! ngan sapa? ngan psgnnya la hehe..sapa?

korang carikla sendiri.... sumber2 boleh di dapati di pesbuk ea.. tdak lupa jugak c Abi bling2 ngan kak angkatnya (konon..) hehe

Terima Kasih Bella.Roy Meow dan Aizat.. kerana mengenyangkan kami..hehe


~Selamar hari raya maaf zahir dan batin~

p/s pic2 konvoi aku lom ambik lagi dr IM...
ada org tue kembang ada org cakap mukanya cam artis......hehe nama pun special guestkan haha




This is the rest of the post

2 comments:

  1. ape la nasib aku..asyik x dpt join korg jer........sedih.....

    korg KEJAM!!!!

    ReplyDelete
  2. @cik fie sabar fie..ko tu baik2 keje hehe

    ReplyDelete

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...