Tuesday, October 27, 2009

Kawanku yang Emo Itu

Hari ini hari minggu..
Aku masih terfikir itu..
Terkena tempias plak aku
Kawan ku yang emo..
Tetiba menyerangku.
Di facebook pulak tu..
Aku terasa aku TERKEDU..
Tapi kusimpan ku luah dlm kereta selepas itu

Kena marah MR Oncecet plak selepas itu..

Dia kawanku tidak tahu..
Sakitnya sampai pedih ulu hati aku..
Tiba2 dia diam membisu..
Kenapa dia begitu?
Sedangkan aku yg patut menyerang pada hari itu
Dia buat tidak endah
Buat aku mati kutu..

Asalnya kerana hanya ku buat statement
Aku "xmau kahwin' itu
Aku cuba buat2 tidak ambil tahu
Aku buat2 lucu
Kawan2 lain support jugak tp mereka tidak tahu
Gelodak kocakkan guruh petir taufan stunami
di hati dia dan aku

Dia sengaja menyakiti hati ku
Tidak puas hati pada cerita dulu2..
Atau dia period kot pada hari itu?
Aku pun emo sejak hari tu..
Tapi aku paham aku tidak jemu
Aku coba tidak bertanya dulu..

Aku faham dari masalahnya dulu..
Masalah cinta tiga bucu sampai sekarang tidak berlalu..
Gara-gara statment ku itu dia menyerangku..

Apa kena mengena aku sunyi sendiri..
Dengan sikapmu bermuka2 pada laki2 itu
Sampai kau bawa aku untuk menipu mereka itu..
Aku bukanlah malaikat baik
Tapi aku tidak sedap hati buat begitu.
Adakah itu salah satu pencetus kemarahan mu...
Sekarang ko buat aku berikira2 untuk memprotek mu

Sudah masuk 2 minggu dia tetap begitu..
Buat ku tidak hengin mencoba bertalu..
Lantak piiiii la biarkan bebatu!~
Tapi kenapa aku saja yang tidak dapat ia berlalu
Adakah aku masih sayangkan kawan ku itu?



1 comment:

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...