Thursday, September 10, 2009

Tuk tuk tuk level 3 (3rd day keja)

Ngantuk
Macam nak terlentok
Senyap..sepi..sunyi..
Sampai aku terdegar bunyi jam,tik tok tik tok
Niat buat kerja macam Belatuk
Tapi yang jadi macam ular yang tidak dapat mematuk
A-kon gila sejuk
Sampai aku terbatuk batuk..
Beginila hari ku dilevel 3 yang nak terlentok
Tiada hiruk pikuk
Tapi apa yang penting.. aku bertahan dari terhantuk...


p/s sempat lg aku meracau eheh...aku still menanti wut next?

* wei ada perkhabaran dari LUMUT-
antara Sms c COMEL kepada ku
" ....... oklah duk cni dekat tp mahal, apartment blue bay resort-rm1000/8 org,makan cni pn mahal"
"xde tenet lah ros..nk subcribe rm8/jam...mhl giler kn. Cni semua mahal"
" klah... aku nak p tdo lah......... kimsalam kat dak sne..ckpe dak cumel kimslm.hee....."

Kesian...huhu aku harapkan
Semoga kawan2 kita di sana sihat selalu dan dpt menempuh dugaan...iiiiiiiiiiiyeah!

~Jgn lupa lawati blog aku di http://deemataque.blogspot.com/ ~










No comments:

Post a Comment

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...