Wednesday, September 16, 2009

Mode Tidak Berapa Mau Raya

Haiiiiiiiiish!! napa lah aku rasa gini? bercampur baur...aku agak hepi kerana dapat cuti panjang, jgn x tau aku start cuti dari 18h-30hb u~ walaupun aku baru start training aku dpt gak cuti tambahan 3 hari erm itu tidak disengajakan kerana aku sudah pun beli tiket itu sebelum aku join kampeni ini.

Napa mode aku tidak berapa mau raya?
~1st maybe aku xda baju raya tp still boleh raya
~2nd aku xda apa2 maubawa balik sabah,maluk la kan aku xda bawah ole2 nanti mesti ditanya2
~3rd aku memang kekurangan fund haha.. nasib baik aku sempat beli tiket yg berjumlah rm568 itu.
~4rd segan mau balik sebab aku lum dpt kerja yg setetap2nya..
~5th maybe aku masih terkesan apa yg telah berlaku sekitar sebelum dan pada hari jadi ku (4/9/09) aku rasa aku mau meletup! Tp aku rasa aku sudah meletup time tu tp belom cukup mantap letupannya huuhu.. aku masih dalam kekonfiusan sehingga aku membuat keputusan yg agak sadis utk diriku, mungkin.

dan...

jam telah menunjukkan pukul 4.35 pm aku mau turun ke bawah mau balik!!! ehheeh







3 comments:

  1. sedeynye..hope gembira dihari raya..
    jmp lg pas raya!!

    ReplyDelete
  2. @Mosyuki Borhan harap2 ar..aku cuma nervous nak balik raya nie hehe. kita jalan2 pas cuti...

    ReplyDelete
  3. Wah2, jgn la bersedey. BTW, aku pon xder mood nak raya sgt.. Sbb xder duit. Dulu leh ar guna duit ptptn/scholar beli mcm2.. Skrg dah sengkek~

    ReplyDelete

terima kasih saya amat hargai komen anda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...